آیهان برای خلق آیندگان
ثبت شرکت ارزان در کرج

ثبت شرکت ارزان در کرج

ثبت شرکت ارزان در کرج :

ثبت شرکت امروزه یکی از مهمترین کارهای بازار و کسب سود است. با ثبت شرکت، کسب و کار شما توسط قانون به رسمیت شناخته می شود.

ثبت شرکت یک کار اساسی و قانونی است و نیازمند اطلاعات کامل در مورد امور مربوط به ثبت شرکت می‌باشد.

برای ثبت شرکت باید نوع شرکت، میزان سرمایه، موضوع تجارت، نام شرکت و سهام شرکا و … مشخص شود و همه این موارد مشخص شده از ابتدا تا پایان ثبت شرکت باید توسط کارشناس حقوقی ثبت شود.

نحوه سریع ثبت شرکت در کرج

از جمله مواردی که خواهید خواند عبارتند از: مراحل ثبت شرکت که فرآیند ثبت شرکت در اداره ثبت را تسهیل می کند.

برای ثبت شرکت باید هزینه های ثبت را در اداره ثبت شرکت ها پرداخت کنید که در ادامه این متن به آن پرداخته خواهد شد تا راهنمای حقوقی مناسبی برای شما باشد، با ما همراه باشید.

مراحل ثبت شرکت در کرج

اولین قدم برای ثبت شرکت در کرج انتخاب شرکای مناسب، نوع شرکت (سهامی خاص، مسئولیت محدود، موسسه و …) میزان سرمایه انتخابی، موضوع شرکت، انتخاب می باشد.

نام و تقسیم سهام بین اعضا و انتخاب سمت کلیه موارد ذکر شده ذکر شده و سپس جهت ارسال و شروع ثبت در سامانه ثبت شرکت به اداره ثبت ارسال گردد.

پس از تایید نام توسط اداره ثبت شرکت ها، اسناد شرکت به امضای کلیه اعضا رسیده و روزنامه شرکت منتشر می شود.

شما باید با توجه به نوع شرکت خود مدارک خاصی تهیه کنید، به طور کلی برای نوع شرکت سهامی و با مسئولیت محدود مدارک زیر مورد نیاز است که از پرکاربردترین و آسان ترین راه های ایجاد شرکت تجاری می باشد.

  1. تهیه مدارک شناسایی و کپی از کارت ملی وشناسنامه اعضا شرکت
  2. تهیه اظهارنامه با امضاء
  3. دریافت مجوز قانونی مورد نیاز برای فعالیت
  4. تهیه فیش واریزی به بانک
  5. تاسیس حساب بانک
  6. پرداخت حداقل هزینه ثبت شرکت در ابتدا فعالیت به بانک
  7. ارائه تقاضا نامه شرکت
  8. تهیه صورتجلسه مجمع عمومی
  9. ارائه وکالتنامه در صورت پیگیری امور حقوقی شما توسط یک وکیل
 ثبت شرکت در کرج

مدارک ثبت شرکت در کرج

مدارک ثبت شرکت کرج با توجه به نوع شرکت (سهامی خاص، موسسه، تعاونی، مسئولیت محدود و …) شامل مواردی از قبیل: کپی کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضا در صورت موضوع شرکت. نیاز به مجوز دارد.

یک کپی از مجوز و همچنین در صورت نیاز به مدرک دیپلم ارائه دهید.کپی مدرک تحصیلی با حداقل سرمایه 100 هزار تومان 5 نام با حداقل 3 هجا (کلمه) اسامی به این صورت باشد (خاص-عام-خاص-خاص)

بیشتر بدانید: صفر تا صد گرفتن جواز کسب

هزینه ثبت شرکت در کرج

قیمت ثبت شرکت در کرج نیز طبق تعرفه مشخص شده است، اما در صورتی که سرمایه شرکت بالاتر از حداقل اعلام شده برای ثبت شرکت (100 هزار تومان) باشد، ملزم به ابطال پلمپ و همچنین در صورت شماره تعداد اعضا زیاد بوده و نیازمند و موضوع فعالیت دارای تعرفه بالایی می باشد.

قیمت روزنامه رسمی با توجه به افزایش تعداد نامه های چاپ شده در روزنامه رسمی تغییر خواهد کرد، تمام هزینه ها مرحله به مرحله به شما عزیزان اعلام می شود.

برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در شهر کرج باید به موارد زیادی توجه کرد که ساده ترین و بهترین راه برای انجام این کار تماس با مشاورین ما در واحد ثبت است.

اما با توجه به نوع شرکت، گواهینامه ها و مجوزهای مورد نیاز، تعداد سهامداران، هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی مانند روزنامه کثیرالانتشار باید هزینه های لازم را برآورد کنید.

جالب است بدانید که موسسه حقوقی آیهان ثبت کلیه امور مربوط به تجارت را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب انجام می دهد و می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

شرایط ثبت شرکت در کرج

کلیه اقدامات و کارهایی که به شما امکان می دهد در این شهر به روش دلخواه شرکت ایجاد کنید، ثبت شرکت در کرج نامیده می شود.

لازمه این سوالات، تهیه مدارک لازم، پرداخت هزینه ها، تکمیل تعداد نفرات و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می باشد.

با توجه به مزایا و تسهیلات ارائه شده توسط شرکت های سهامی و با مسئولیت محدود، راه اندازی این شرکت دردسر کمتری خواهد داشت و می توانید با هزینه های اقتصادی در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را ثبت کنید. همانطور که گفته شد در این راه باید مدارک خاصی تهیه شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

ثبت شرکت ارزان در کرج
ثبت شرکت ارزان در کرج

قوانین ثبت کردن شرکت در کرج

برای راه اندازی و فعالیت در این زمینه باید با قوانین خاصی که در نظر گرفته می شود آشنا باشید.

به عنوان مثال برای تاسیس شرکت در ایران و شهر کرج تمامی افراد ایرانی و خارجی این امکان را دارند. تعیین حوزه فعالیت شرکت و انتصاب اعضا به عنوان مدیر عامل، هیئت مدیره و بازرس از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تعیین نام شرکت نیز با توجه به نوع آن مشخص شود برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

ثبت شرکت در کرج امروزه برای افرادی که در این شهر زندگی می کنند بسیار مهم است.

به دلیل نزدیکی به شهر تهران و فرصت های فراوانی که در این شهر کشف می شود، می توان از مزایای آن بهره برد.

هزینه ها و نرخ هایی که در این موارد در نظر گرفته می شود ممکن است بر اساس شرایط خاصی تعیین شود و با توجه به نرخ هایی که هر ساله تغییر می کند، بهتر است برای کسب اطلاعات کامل در این مورد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: معایب کارت بازرگانی

مزایای ثبت شرکت در کرج

از آنجایی که مشارکت یک عمل حقوقی است، مستلزم همکاری دو یا چند نفر است. این امر منوط به مواردی است که قانونگذار برای تبدیل سرمایه و دارایی شخصی شرکا به سرمایه جمعی برای رسیدن به هدف معینی که سودآور است به شرکا واگذار کرده است نه قراردادی که افراد و شرکا با یکدیگر منعقد کنند.

بنابراین تأسیس شرکت منوط به اراده آزاد شرکا بوده و نیازی به مجوز قبلی از مراجع اداری نیست و در واقع ممکن است چنین اجازه ای برای انجام فعالیت های شرکت ضروری باشد. اما برای ایجاد شخصیت حقوقی مجوز لازم است خاص نیست.

ایجاد شرکت تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی مستلزم اخذ مجوز از وزارت بهداشت است، اما انجام فعالیت های تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق تاسیس شرکت نیازی به چنین مجوزی ندارد. در صورتی که فعالیت شرکت منع قانونی نداشته باشد، شرکت با رعایت سایر شرایط قانون تشکیل می شود.

 ثبت شرکت در کرج

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

شرکت های تجاری از نوع مسئولیت محدود با کمک 2 نفر قابل ثبت می باشد که با در نظر گرفتن شرایط ثبتی و قانونی می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت شرکت نمایید. با ارائه مدارک ثبت شرکت مربوطه می توانید با مشاوره وکلا شرکت با مسئولیت محدود اخذ نمایید.

این مدارک ثبتی شامل مواردی مانند اساسنامه، اساسنامه شرکت و هرگونه اسناد شرکای شرکت می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

شرکت های سهامی خاص با فروش سهام به سهامداران و عموم مردم، سرمایه را افزایش می دهند. امکان ثبت نام با بیش از 3 نفر برای انجام امور مربوط به ثبت شرکت های سهامی فقط به مشاوره ثبت نیاز دارید تا با تجربه این مسیر را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین ثبت برند یا علامت تجاری

ثبت موسسه در کرج

موسسات، مشاغلی هستند که با موضوع غیرتجاری کار می کنند و به دو نوع انتفاعی و غیرانتفاعی طبقه بندی می شوند. خدماتی مانند آموزش، خدمات خیریه از جمله موقعیت های کاری موسسات است که باید از طریق مشاوره رایگان و تخصص وکلای مجرب آن را دنبال کنید.

ثبت شرکت بازرگانی در کرج

یکی از سایت های با تقاضای بالا برای سرمایه گذاری و تاسیس شرکت هایی است که فعالیت های مربوط به تجارت و بازرگانی را انجام می دهند.شرکت های بازرگانی در کرج مانند شرکت های بازرگانی هستند که می توانند با صرافی ها همکاری کنند. در این راه ما راهنمای شما خواهیم بود.

ثبت شرکت پیمانکاری در کرج

اصطلاح شرکت پیمانکاری به آن دسته از شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که طرف قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی هستند و در زمینه قراردادهای پیمانکاری و معماری با مشتریان و سازمان‌های ذیربط فعالیت می‌کنند. لذا می توانید با در نظر گرفتن اصول تخصصی ثبت شرکت در کرج شرکت های پیمانکاری را پیگیری نمایید.

 ثبت شرکت در کرج

 

ثبت شرکت خدماتی در کرج

شرکت های خدماتی در کشور با در نظر گرفتن قوانین قانونی و ثبتی کار خود را انجام می دهند و کارهایی مانند ارائه خدمات به مردم و مشتریان تحت سلطه خدمات را انجام می دهند. ثبت این شرکت ها باید طبق اصول اداره ثبت به ثبت برسد.

موضوعاتی که برای ثبت شرکت در کرج نیاز به اخذ مجوز دارند

سرفصل های کاری که باید قبل از ثبت شرکت در کرج اخذ شود شامل 23 موقعیت می باشد که داوطلبان محترم باید قبل از ثبت شرکت مجوز لازم را از مراجع مربوطه اخذ نموده و سپس نسبت به ثبت شرکت خود اقدام نمایند.

سایر فعالیت هایی که در زیر ذکر نشده اند ممکن است در اداره ثبت شرکت های کرج ثبت شوند.

در خصوص ثبت فعالیت هایی که در لیست لینک های فوق قرار نگرفته و کارشناس ثبت شرکت کرج در تشخیص آنها تردید دارد، ثبت آنها مشمول عبارت «در صورت نیاز پس از اخذ مجوزهای لازم» می باشد. برای ثبت شرکت با برخی از فعالیت ها، اخذ مجوز از مرجع ذیصلاح مرتبط با موضوع پس از تایید نام شرکت الزامی است.

پست قبلی
پست جدیدتر

نظر بدهید